• Programska oprema (tudi za videokonference)

    • Na UP podpiramo in spodbujamo uporabo brezplačnih in po možnosti prostih ter odprtokodnih rešitev.


      Nekatere brezplačne aplikacije

         

      LibreOffice - pisarniški paket za urejanje besedil, preglednic in prezentacij ter še veliko več

      Zotero - urejevalnik literature oz. referenc (preberite več o tem)

      Mozilla Firefox - spletni brskalnik

      Mozilla Thunderbird - odjemalec oz. aplikacija za e-pošto

      GIMP - napreden urejevalnik fotografij

      OpenShot - urejevalnik (montaža) video posnetkov

      Audacity - urejevalnik (montaža) zvočnih posnetkov

      VLC - veliko več kot le predvajalnik video posnetkov

      OBS - aplikacija za video prenose v živo (live streaming) in snemanje oz. zajemanje zaslona (screencast)

      7-Zip - urejevalnik arhivov oz. stisnjenih datotek


      Zakupljene aplikacije

      UP ima za potrebe zaposlenih zakupljeno tudi določeno plačljivo programsko opremo (različno po članicah UP in za informacije se obrnite na IKT službo na članici UP):

      Zaposlenim je na voljo tudi Office 365, v katerem so številne spletne aplikacije, med njimi:

      • Outlook - za spremljanje uradne e-pošte
      • OneDrive - za hranjenje datotek v oblaku
      • Word, Excel, PowerPoint - za spletno urejanje besedil, preglednic in prezentacij

      V okviru Office 365 je študentom na voljo tudi namestitev za namizni MS Office. Več o tem.

      Vstopno mesto za Office 365 je https://www.office.com, študentje pa se prijavite z enotno digitalno identiteto.

      Učitelji in sodelavci imate za odkrivanje plagiatorstva dodatno na voljo orodje oz. spletno aplikacijo Detektor podobnih vsebin (DPV), ki je integrirana tudi v e-učilnice oz. sistem za upravljanje učenja (Moodle). Tako se vsaka oddana naloga znajde pod drobnogledom orodja, ki nato zelo jasno prikaže čisto vse dele naloge, ki so podobni drugim virom. Nekatere fakultete in njeni učitelji ter sodelavci imate na voljo tudi zelo zmogljivo orodje TurnItIn (preverite v vaših IKT službah).