Posnetki predstavitev
Pozdravni nagovor
dr. Klavdija Kutnar, rektorica Univerze na Primorskem
Predstavitev dejavnosti projekta InoTeZ v zadnjem letu
dr. Viktorija Florjančič, vodja projekta InoTeZ
Izzivi pedagoškega dela na daljavo – kaj in kako uporabiti
Uporaba video prenosa v živo v pedagoškem procesu
Saša Planinc, UP Fakulteta za turistične študije – Turistica
Interaktivna tabla online
Matevž Malej, UP Fakulteta za management
Igrifikacija za spodbujanje sodelovanja pri predmetu z uporabo bloka Level up v Moodlu
Mag. Tanja Planinc, UP Fakulteta za turistične študije – Turistica
Moodle orodje za oddajna mesta | možnosti pripomočki
Tadej Rogelja, UP Fakulteta za turistične študije – Turistica
Poučevanje glasbe na daljavo
Vladimir Batista, UP Pedagoška fakulteta
Izzivi pedagoškega dela na daljavo – kako smo se znašli na univerzah
Moderatorka: dr. Viktorija Florjančič
P-E-T-I-C-A za uspešno pripravo in izvedbo videopredavanja
Miro Puhek, Eva Kranjec, Natalija Špur, Katja Breznik, Lucia Klasinc in Sebastijan Frumen, Univerza v Mariboru
Skupno pisanje dokumentov med videokonferenčnim predavanjem kot priložnost za sodelovalno učenje
Dr. Sonja Rutar, UP Pedagoška fakulteta Pedagoška
Izkušnja z dejavnikom COVID 19
Dr. Aleksander Janeš, UP Fakulteta za management
Pisanje in snemanje komentarjev ter branje elektronskih besedil
Umetnost potovanja v času mirovanja
Dr. Irena Weber, UP Fakulteta za turistične študije – Turistica
Izzivi pedagoškega dela na daljavo – izkušnje iz OŠ in z delom v OŠ
Moderatorka: mag. Šarolta Vičič Godnič
Govorni nastop kot oblika ocenjevanja
Mojca Hojski, OŠ Blanca
Primer izvedbe ure glasbene umetnosti (učenje izštevanke) v času epidemije nalezljive bolezni SARS-COV-2 (COVID-19)
Karin Nikolovski in dr. Barbara Kopačin, UP Pedagoška fakulteta
Primer izvedbe ure glasbene umetnosti (poslušanje Vivaldijeve pomladi in zvočna improvizacija z malimi instrumenti) v času epidemije nalezljive bolezni SARS-CoV-2 (COVID-19)
Laura Turk in dr. Barbara Kopačin, UP Pedagoška fakulteta
Primer izvedbe ure športa v času epidemije nalezljive bolezni SARS-CoV-2 (COVID-19)
Dr. Tadeja Volmut in Katja Voga, UP Pedagoška fakulteta
Kako so se kompetence učiteljskega poklica v času pandemije čez noč spremenile
Dr. Lea Kozel, OŠ Antona Ukmarja Koper in UP Pedagoška fakulteta Koper
Izzivi pedagoškega dela na daljavo – preverjanje znanja študentov
Moderatorka: mag. Šarolta Godnič Vičič
Preverjanje digitalnih spretnosti študentov na daljavo
Dr. Viktorija Florjančič, UP Fakulteta za management
Izpiti na daljavo
Dr. Stanko Pelc, UP Pedagoška fakulteta
Izvedba ustnih izpitov na daljavo
Milka Sinkovič, UP Fakulteta za turistične študije – Turistica
Preverjanje znanja v moodlu: prvi poskus
Dr. Anja Zorman, UP Fakulteta za humanistične študije
Zagovori zaključnih nalog preko Zoom-a
Mag. Tanja Planinc, UP Fakulteta za turistične študije – Turistica
Kaj smo se naučili in kam gremo?
Moderator: dr. Stanko Pelc
Remote vs. Online Learning: How COVID-19 has Altered Higher Education in the United States of America
Dr. Richard E. West, Brigham Young University, ZDA
Izzivi poučevanja na daljavo danes in jutri
Poučevanje na daljavo v času koronakrize, italijanske izkušnje in preliminarne ugotovitve
Mitja Stefancic, neodvisni raziskovalev in dr. Silvio Goglio, Univerza v Trentu, Italija
Uporaba orodij za učenje na daljavo z vidika varstva osebnih podatkov
Dr. Benjamin Lesjak, UP Fakulteta za management
Oda vsem zmagovalcem znanja, zmagovalcem tega in prihodnjega časa
Dr. Dejan Hozjan, UP Pedagoška fakulteta
To je tudi čas za razmislek
mag. Šarolta Godnič Vičič
Lastovke preteklih let