Omejitev vstopa v Zoom konference glede na domeno

Omejitev vstopa v Zoom konference glede na domeno

od Saša Planinc -
Število odgovorov: 0

V Zoom konferenčnem sistemu se lahko po želji omeji vstop le na registrirane uporabnike neke domene. V ta namen se za posamezno srečanje v naprednih nastavitvah izbere omejitev na avtenticirane uporabnike. Na UP smo zaenkrat pripravili predvsem dve možnosti, in sicer omejitev na študente UP (domena student.upr.si, ki jo imajo študentje v svojih uradnih študentskih e-naslovih) in omejitev na vse uporabnike UP (zaposleni in študenti, ki so na domeni upr.si). Spodaj je prikazan primer za omejitev na študente. Seveda se morajo v tem primeru študentje vnaprej registrirati in nato prijaviti s svojimi uradnimi študentskimi e-naslovi.

Če bi imeli potrebo po omejitvi na kakšno drugo domeno, je tudi to možno, in sicer tako, da izberete eno od ponujenih možnosti in nato ob njej možnost urejanja.

V okencu, ki se prikaže, se lahko nato vpiše poljubno drugo domeno ali domene. Več o tem kako pravilno vpisati domene najdete tukaj.

Če se nato študentje v srečanja prijavljajo z uradnimi študentskimi e-naslovi, je olajšano spremljanje prisotnosti pri predavanjih in vajah. Za pridobitev seznama prisotnih v Zoom-ovem spletnem vmesniku izberemo Reports in nato Usage.

Pri izbranem srečanju se nato klikne na število udeležencev.

Nato pa poljubno izberete nastavitve in podatke izvozite.

Podatki se shranijo v csv formatu, ki ga lahko odprete in uredite v urejevalnikih preglednic (npr. LibreOffice Calc ali MS Office Excel).